آقاجان سلام...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقاجان سلام.... باز هم نیمه شعبان شد و وقت درد و دل رسید...

آقاجان اگه تو رو صدا نزنم پس چه کسی رو صدا بزنم؟

آقا،روز میلادته،درسته نمک خوردم نمکدون شکستم...درسته هرچی به من خوبی کردی جز بدی ،هیچ جوابی بهت ندادم. هرچی از طرف تو اومد اجابت و خوبی بود ولی هر چی از طرف من اومد.......

فقط میتونم مثل همیشه بگم شرمنده ام... آقاجان دستت درد نکنه،تو که تا حالا خوب برامون اربابی کردی،ولی هنوز یه چیز تو دلم مونده آقا،اگه امروز حاجتمو ندی دیگه کی؟

حرف دل من اینه: آقا دلم سالهاست حسرت یه نگاهتو داره فقط یه نگاه. آقا میدونم اگه بخوای می تونی مدینه بهمون بدی ،می دونم اگه بخوای می تونی کربلا بهمون بدی .... اما مدینه و کربلا بی مهدی؟؟؟

من چیزی ندارم که خریدارت باشم ،جز گناه چیزی دارم؟؟  تو که پروندمو بهتر از خودم میدونی... تو که بهتر پروندمو دیدی... تو که سه شنبه ها و جمعه ها پروندمو باز میکنی.

دیگه از خودم خجالت میکشم آقا بس که تو سربلند میکنی و میگی: خدایا به خاطر من ببخشش.

تا کی باید نبودنت رو  تحمل کنم آقا ؟

تا کی باید بدون تو نیمه شعبان رو جشن بگیریم؟

یعنی میشه مردم سال بعد همراه شما تو این جشن ها شرکت کنند؟

همه مردم دارن میگن ظهور نزدیک است،اما آخه کی میای آقا؟

دلم خیلی برات تنگ شده،میدونم حاضر و ناضری،میدونم هستی

اما چه موقع میشه از نزدیک بوی خوش تو رو استشمام کنم؟

 

یابن الحسن هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر

عمریست گرفته ای مبادا رهایش کنی       

 

برای سلامتی آقا امام زمان و خشنودی قلب نازنینش و تعجیل در امر فرج صلوات.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه

  

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت13:30---3 تير 1392
allahomma salle ala mohammad va ale mohammad

va ajjel farajahom

salam

mishe age momkene neshane haye zohor ro to matlabe baditoon benvisin
پاسخ:سلام... علائم ظهور زیاده.چندتاش رو قبلا گذاشتم باشه اگه تونستم حتما. یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:آقا,میلادنیمه شعبان, ] [ 12:57 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق